Založte si účet u banky, která dělá věci jednoduše
Získáte 5* aplikaci, ve které zvládnete vše jednoduše a na pár ťuknutí. Včetně spoření a investic. A při placení kartou ještě ušetříte.
Získáte 5* aplikaci, ve které zvládnete vše jednoduše a na pár ťuknutí. Včetně spoření a investic. A při placení kartou ještě ušetříte.
Od začátku děláme všechno proto, aby pro vás bylo bankování tak jednoduché jako zapnutí televize a příjemné jako posezení s přáteli. Proto máme jen jeden typ běžného účtu, který ale umí všechno, co většina z nás potřebuje. Pár příkladů najdete tady, a na zbytek se můžete podívat do našeho ceníku.
Čím víc naše služby a náš účet používáte, tím víc výhod pro vás máme.
Čím víc naše služby a náš účet používáte, tím víc výhod pro vás máme.
Chcete více účtů nebo další užitečné služby? Žádný problém, za poplatek u nás můžete mít až 10 běžných účtů nebo si vybrat takové volitelné služby, které se vám právě hodí. Všechny pohromadě najdete v našem ceníku.
Jednoduše ho tak naučíte zacházet s penězi a třeba si i šetřit na svá přání. Stačí, když mu ke svému účtu založíte účet pro dítě do 14 let. Získat může i vlastní platební kartu a dětskou verzi aplikaci My Air. Pokud už mu ale bylo 15 let, pak pro něj máme jeho vlastní běžný účet.
Jde to snadno. U všech účtů, ke kterým máte přístup, můžete sledovat, co se na nich děje a také z nich jednoduše platit. A to ať už jde o váš vlastní, společný rodinný, nebo třeba účet vašeho partnera či partnerky. To všechno pohodlně v mobilní aplikaci My Air i v internetovém bankovnictví.
Díky rozložení platby totiž můžete snadno ulevit svému rozpočtu. Sami si vyberete, jakou platbu si přejete zpětně rozložit. My vám pošleme peníze zpět na účet a vy nám je pak vrátíte ve 3 měsíčních splátkách. A to jen za jednorázový poplatek 50 Kč.
Tip: S bankovní identitou si účet v aplikaci My Air založíte ještě rychleji. Ušetří vám třeba nahrávání dvou dokladů totožnosti a aktivační platbu z jiného účtu.
Díky Záruce spokojenosti nám můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si můžete poplatek vrátit. Je to vlastně taková forma reklamace — vy nám řeknete, že jste s něčím nebyli spokojeni, a proto za to nechcete platit…
Máte účet ještě u své původní banky a chcete rychle vědět, co se na něm děje? Zůstatek i historii plateb si můžete jednoduše prohlédnout přímo z našeho internetového bankovnictví nebo z aplikace My Air. Tato služba se jmenuje multibanking a je zdarma…