Oddělení CRM je srdcem naší komunikace s klienty. Právě tady přetváříme data v smysluplné a personalizované zážitky. Jak to funguje v praxi? Na základě dat pomáháme našim klientům ve vhodný čas s tím, jak používat naše služby. A právě zde nastupuje Vaše role — jako analytická podpora pro tvorbu CRM komunikace budete klíčovou postavou, která pomůže zajistit, aby nabídky byly nejen přesně cílené a relevantní, ale i komunikované ve správný čas. Baví Vás hledat v datech příběhy, které nám pomohou ještě lépe pochopit potřeby našich klientů? Pak je tohle místo přesně pro Vás!
Konzultace:
Společně s kampaníky, kteří vytváří samotnou kampaň, konzultují její zadání, cílové skupiny a naše datové možnosti. Nastavují klíčové technické parametry kampaní v systému SAS, zejména právě cílové skupiny.
Implementace:
Vytvořený obsah od kreativních specialistů implementují do systému SAS.
Testování a spuštění:
Kampaň odesílají na QA oddělení, které vše pořádně otestuje. Pokud je vše v pořádku, probíhá ještě kontrola čtyř očí právě mezi našimi analytiky.
Vyhodnocení a analýzy:
Po skončení kampaně provádí analýzu výsledků. Pomocí SQL a PowerBI vytváří reporty a přináší cenné poznatky o úspěšnosti kampaně, které nám pomohou při dalším zlepšování.
Přihlaste se vyplněním formuláře pod inzerátem a přiložte aktuální životopis. Počkejte na telefonát od Jany z Péče o zaměstnance, kde probereme vše do detailu. V případě oboustranného zájmu se potkáte s Jakubem, šéfem týmu.
Těšíme se na vás!
Jakub, Jana a celá Air Bank