Ocenění pro Zonky: společnost zabodovala ve dvou soutěžích

Zonky

Listopad se v Zonky nese v duchu ocenění. V minulém týdnu získalo hned dvě. Už podruhé se stalo výhercem Nejdůvěryhodnější značky v kategorii Poskytovatelé mimobankovních půjček a poprvé také zabodovalo v soutěži Sodexo zaměstnavatel roku, ve které získalo druhé místo v kategorii Férový zaměstnavatel.

„Máme radost a velké díky opět patří všem členům našeho Zonky týmu. Zvlášť v aktuální době, kdy se mění spotřebitelské chování a očekávání klientů, je pro Zonky výbornou zprávou, že naší službě zákaznicí i veřejnost důvěřují,“ komentuje vítězství v soutěži Nejdůvěryhodnější značka šéf produktu a marketingu Jakub Strýček.

Soutěž Nejdůvěryhodnější značka se koná každý rok a hodnotí přes 700 značek ve více než 70 kategoriích. Na konečné umístění pak mají vliv samotní zákazníci. Značky různých odvětví hodnotí 4 000 spotřebitelů. Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás.

Zonky jako druhý nejférovější zaměstnavatel

Druhá soutěž, ve které Zonky uspělo, je Sodexo zaměstnavatel roku, kterou organizuje Klub zaměstnavatelů. Zonky v ní na základě zaměstnaneckých hodnocení na serveru Atmoskop získalo druhé místo v kategorii Férový zaměstnavatel do 500 zaměstnanců. „Vím, že v poslední době proběhlo u nás ve firmě hodně změn, o to více mě těší, že se u nás naši zaměstnanci stále cítí dobře,“ komentuje ocenění šér HR Zonky Ondřej Šnejdrla.

Hodnocení Zaměstnavatel roku se uděluje už od roku 2003. Smyslem soutěže je přiblížit lidem společnosti s výborným přístupem ke svým zaměstnancům, a to nejen celostátně, ale i v jednotlivých regionech.

Zpět na tiskové zprávy