1) Potvrzení mi na telefon nechodí, nebo je aspoň nemůžu nikde najít. Čím to může být?
Důvodem může být nastavení nebo vlastnosti telefonu, na některých typech telefonů i nastavení jiného než systémového spouštěče aplikací nebo motivu telefonu, pravidla při nízké úrovni nabití telefonu a další věci.
- TIP: Zkontrolujte, jestli jste oznámení jen nepřehlédli. Na všech platformách lze starší (propásnuté) oznámení ukázat tažením prstu po obrazovce shora dolů.
- TIP: Podívejte se, jestli máte oznámení na svém telefonu povolené, a pokud ne, tak je pro naši aplikaci povolte:
- iOS — Nastavení / Oznámení / Styl oznámení / Air Bank / Povolit oznámení
- Android — Nastavení / Aplikace / Air Bank / Ukázat upozornění
- Windows Phone — Nastavení / Oznámení + Akce / Air Bank / Zobrazovat informační zprávy
- TIP: Pokud jste ve starších oznámeních nic nenašli a kontrola nastavení ukázala, že vše máte správně, přihlaste se do naší mobilní aplikace — tam byste oznámení měli najít vždy.
2) Nemůžu nic potvrdit, dokud se nepřihlásím do mobilní aplikace. Je to normální, nebo by to mělo běžet i bez přihlášení?
Přihlásit se do mobilní aplikace vám doporučujeme hned po nastavení nového způsobu potvrzování. Pak už ale pro potvrzování plateb a dalších věcí v internetovém bankovnictví přihlášení do mobilní aplikace nutné není.
- TIP: Možná jste v takzvaném offline módu. Před potvrzením jakékoliv akce zkontrolujte, že je telefon připojený k internetu (přes WiFi nebo mobilní internet, není v letovém režimu).
- TIP: Pokud vlastníte iPhone, otevírejte potvrzení přímo přes oznámení. Když půjdete místo hledání potvrzení rovnou do aplikace, bude po vás chtít nejdříve přihlášení.
3) Omylem jsem si mobilní aplikaci smazal a po jejím novém nainstalování mi to nefunguje. Co mám dělat?
Před smazáním aplikace z telefonu je vždy potřeba změnit v internetovém bankovnictví způsob potvrzování zpět na potvrzovací SMS a pak z něj mobilní aplikaci odpárovat. Pokud to neuděláte, nebude s nově nainstalovanou aplikací potvrzování fungovat. To samé platí i pro případ ztráty nebo zničení telefonu a nastavení nového.
- TIP: Pokud jste potvrzování s pomocí mobilní aplikace používali jen pro potvrzování plateb a dalších akcí, a ne pro přihlášení k účtu, přihlaste se do svého internetového bankovnictví. Po ověření si budete moct nový způsob potvrzování nastavit znovu. Kdybyste s tím chtěli pomoct, zavolejte kdykoliv od 8 do 20 hodin do našeho kontaktního centra. K dispozici máte číslo 515 202 202. Můžete také přijít na některou z našich poboček. Jejich mapu najdete tady.
- TIP: Pokud jste potvrzování s pomocí mobilní aplikace používali i pro přihlášení k účtu, budeme to muset nastavit rovnou spolu. Zavolejte nám kdykoliv od 8 do 20 hodin na 515 202 202 anebo přijďte na některou z našich poboček. Jejich mapu najdete tady. Rádi vám s tím pomůžeme.