Air Bank svým klientům nově umožňuje, aby si platební kartu zdigitalizovali pro placení mobilem ihned poté, co si o ni zažádají. Tuto novou službu mohou klienti využít, nejen když si žádají o zcela novou kartu, ale také když potřebují vydat kartu náhradní.
„Možnost nahrát si novou kartu do telefonu a začít s ní ihned platit v obchodech ocení zejména noví klienti, kteří si účet u Air Bank otevřou úplně poprvé. Dříve totiž museli s placením týden počkat, než jim plastová karta přišla do poštovní schránky. Nově ale mohou platit už od prvního dne v Air Bank. Stačí jim k tomu chytrý telefon, který podporuje funkci placení,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Nová služba se ale může hodit i stávajícím klientům banky. A to například v situaci, kdy svojí nebo cizí vinou přijdou o platební kartu a budou potřebovat vydat kartu náhradní. Pokud klient využívá chytrý telefon s funkcí placení, může si do mobilu náhradní kartu ihned nahrát a bez nutnosti čekat na plastovou kartu pokračovat v bezkontaktním placení. Nahrání nové karty pro placení mobilem klienti jednoduše provedou v aplikaci My Air.
Platby mobilem v Air Bank využívá už 173 tisíc klientů. Banka měsíčně vydá v průměru 20 tisíc nových nebo náhradních platebních karet. Klienti Air Bank si mohou bezplatně požádat o dvě platební karty a jednu platební nálepku. Náhradní karta je také vždy zdarma.