Možná už víte, že cestovní pojištění nově najdete i v naší mobilní aplikaci pro Android a iOS. Pojistit se tak můžete klidně při cestě na hranice nebo na letiště. Pokud neřídíte, samozřejmě. :) Víte ale i to, co je nejlepší udělat, když se vám pak na cestách nedej bože něco stane?
1. Když se něco stane, volejte asistenční službu. Hned
Ideální je, když ji zavoláte dřív než sanitku nebo předtím, než dojdete k doktorovi. Kolega na telefonu to totiž rovnou zařídí za vás. Takže ušetříte jeden telefonát, hlavně ale budete mít jistotu, že se dostanete na místo, které s asistenční službou spolupracuje.
2. Když se něco stane a vy nerozumíte řeči místního kmene, volejte asistenční službu
Asistenční služba umí mnohem víc, než „jen“ zavolat sanitku nebo vás objednat k doktorovi. Budete-li v úzkých, pomůže vám zajistit třeba právní asistenci nebo překlad do místního jazyka.
3. Když se něco stane, volejte asistenční službu a na peníze nehleďte
Volání ze zahraničí je drahé. S námi ale na účet za telefon nemyslete. Volání na asistenční linku kvůli pojistné události vám do pěti set korun proplatíme. A to byste museli mít jo smůlu, abyste se do limitu nevešli.
4. Když se něco stane, volejte asistenční službu. Proto si ji uložte do mobilu
Telefonní číslo na asistenční službu najdete na kartičce k pojištění, kterou nově budete mít i ve své mobilní aplikaci. Klidně si ho ale uložte do mobilu hned, to se neztratí: +420 226 216 023. Při volání vám bude stačit znát jméno a datum narození. A to určitě dáte i bez kartičky. :-)
My jsme si vybrali mezinárodní asistenční službu AXA Assistance, která spolupracuje se širokou sítí prověřených zdravotnických zařízení po celém světě. Ve štychu vás tedy na cestách rozhodně nenecháme. Ale i tak — dávejte na sebe pozor!
Vaše Air Bank