Pokud vám dorazilo jiné zboží než to, které jste si objednali, nebo neodpovídá očekávané kvalitě, spojte se prosím nejdříve s obchodníkem. Ten by vám měl nabídnout vhodnou náhradu nebo vrátit peníze.
Jestli se vám s ním nepodaří domluvit na výměně zboží nebo vrácení peněz, napište obchodníkovi adresu, na které je zboží připraveno k vyzvednutí, aby měl možnost si špatné zboží vyzvednout.
Pokud jste zaplatil na dobírku přepravní společnosti (Česká pošta, Zásilkovna, DPD) je fér říct, že v takovém případě nemáme možnost vám pomoci. Protistranou je pro nás totiž přepravní společnost, která udělala, co měla, doručila zboží. Mohli bychom reklamovat pouze situaci, kdy by pochybila přímo ona, přepravní společnost, avšak zboží doručila.
Následně nám dejte vědět pomocí formuláře.
Potřebovat budeme:
Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se pak domluvíme na dalším postupu.