Zamknutí a odemknutí karty a nálepky

Může se stát, že platební kartu nebo nálepku nebudete moci najít nebo ji ztratíte. V tom případě je dobré vědět, jak kartu uzamknout.

Přihlaste se do internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na Účty a karty (1). V levém menu pak otevřete odkaz Karty k účtu (2) a klikněte na Zamknout / Odemknout kartu nebo nálepku (3).

Když kartu nebo nálepku odemykáte, budete s ní moci platit na internetu až následující pracovní den po 12. hodině. Jde o bezpečnostní opatření. Platby u obchodníka, vklady i výběry z bankomatu budou funkční okamžitě.

Pokud zrovna nemáte přístup na internet, jste disponentem nebo držitelem karty k účtu někoho jiného, můžete nám ve dne v noci zavolat na blokační linku +420 547 134 134. My kartu zablokujeme za vás. Pak si jen stačí požádat o náhradní kartu zdarma a za pár dní už zase platíte, jako by se nic nestalo.

Co by se vám mohlo hodit

Potřebujete vydat novou kartu nebo nálepku? Podívejte se na návod Vydání náhradní karty nebo nálepky.

Pokud se rozhodnete, že kartu nebo nálepku už nepotřebujete, lehce ji napořád zrušíte.

Poradna