V případě, že máte účet u jiné banky, můžete si ho u nás založit v mobilní aplikaci přes bankovní identitu. Hodí se však vědět, že v tuto chvíli si účet pomocí bankovní identity založíte pouze pokud jste občanem České republiky a zatím spolu nemáme žádný smluvní vztah, tedy například nejste disponentem k účtu jiného majitele. V takovém případě si prosím účet založte přes stránky.
Stačí si do svého telefonu stáhnout mobilní aplikaci My Air z obchodu Google Play nebo App Store. Po otevření aplikace zvolíte možnost založení účtu.
Pokud budete chtít projít standartním založením účtu, kdy budete ručně vyplňovat veškeré údaje, zvolte prosím možnost Vyplním údaje ručně.
Jestli však chcete mít založený účet rychleji bez vyplňování údajů, které si sami vytáhneme pomocí Bank id, stačí zvolit možnost Pokračovat.
V tomto případě si nejdříve zvolíte banku, u které máte svůj účet, přihlásíte se a odsouhlasíte předání svých osobních údajů do Air Bank. My díky tomu získáme vaše osobní údaje pro založení účtu a ověříme si vaši totožnost.
Po úspěšném ověření vás přesměrujeme zpět do aplikace My Air, kde si své údaje zkontrolujete a pokud bude potřeba, tak je upravíte.
Jakmile se tak stane, pošleme vám SMS s jednorázovým kódem, abychom měli jistotu, že uvedené číslo je vaše. Kód přepíšete do aplikace a následně si vytvoříte heslo.
Poté už následuje jen pár formalit a seznámení se s dokumenty, které by se vám mohly hodit.
Nakonec jen podepíšete smlouvu heslem do mobilní aplikace, ofotíte občanku a účet je váš.
Pokud máte trable se založením účtu na dálku pomocí bankovní identity, může to být z několika důvodů:
V tomto případě je potřeba založením účtu projít standartním způsobem, tedy vyplnit všechny potřebné údaje, dodat doklady a zaslat aktivační platbu na nový účet u nás.