Založení účtu
Účet si u nás může založit každý, komu už bylo alespoň 15 let a má platné české telefonní číslo. Otevřít je možné až 10 běžných a 1 spořicí účet v každé měně.
Účet si u nás může založit každý, komu už bylo alespoň 15 let a má platné české telefonní číslo. Otevřít je možné až 10 běžných a 1 spořicí účet v každé měně.
Vedení jednoho účtu od každé měny u nás máte zdarma. Na výběr máte korunový, eurový a dolarový účet. Pokud chcete mít v dané měně více účtů, měsíčně si od vás za vedení všech vezmeme dohromady 10 korun, ať už jich máte 5 nebo 10.
K založení účtu od vás budeme potřebovat občanský průkaz a jeden vedlejší doklad totožnosti. Tím může být cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz nebo rodný list.
Pokud jste cizinec, jde to také, stačí se podívat do návodu na založení účtu pro cizince.
Jak si účet založíte se dozvíte níže, podle toho, jestli už účet někde máte nebo ne.
Účet si založíte snadno online z pohodlí domova. Využít můžete ale i aplikaci My Air, kterou si stáhnete z obchodu Google Play nebo App Store.
Když si u nás zakládáte účet na dálku, budete potřebovat občanský průkaz a druhý doklad totožnosti. Všechny doklady nám stačí nahrát přímo k žádosti nebo poslat mailem na adresu doklady@airbank.cz.
Kromě dokladů totožnosti pak při vyřízení na dálku potřebujeme také aktivační platbu v korunách z nějakého jiného českého účtu, který už máte založený na své jméno. Jen tak máme jistotu, že už vás nějaká jiná banka ověřila.
Důležité je poslat aktivační platbu s poznámkou "Nový účet u Air Bank“, bez ní nemůžeme účet aktivovat. Jakmile platba dorazí a účet vám aktivujeme, dáme vám o tom vědět mailem. Aktivace účtu může trvat nejdéle 2 dny.
Při založení účtu přes aplikaci My Air od nás automaticky dostanete balíček běžného účtu a debetní karty. Jeden běžný a jeden spořící v každé měně pro vás máme zdarma a bez podmínek. Stejně jako poskytnutí dvou debetních karet. Ve svém internetovém bankovnictví si pak budete moci vybrat další volitelné služby, které jsou zpoplatněné dle našeho ceníku.
Do konce měsíce, ve kterém jste si účet založili a aktivovali, máte účet na zkoušku. I když využijete nějakou z běžných služeb, vrátíme vám poplatek zpět. Tak si můžete bez obav účet vyzkoušet.
Pokud jiný český účet nemáte, žádost si vyplníte online pod odkazem Stát se klientem. Dále zvolíte, že žádost dokončíte osobně, na pobočce. S sebou si určitě vezměte občanský průkaz a svůj telefon s českým číslem. V tomto případě budete mít účet aktivní hned.
Pokud si chcete založit další účet, lehce to zvládnete v internetovém bankovnictví v části Nastavení (1). Tam klikněte na Žádosti a smlouvy (2) a Nabídka služeb (3). Dále zvolíte Běžný účet (4) nebo Spořící účet (5).
S naším účtem u nás máte zdarma přístup k internetovému bankovnictví i mobilní aplikaci My Air. Tu si můžete jednoduše spárovat se svým účtem.
Díky aplikaci můžete platit mobilem, kontrolovat svůj zůstatek a mít své peníze vždy pod kontrolou. Také v ní najdete odměny za placení u obchodníků.
Pokud potřebujete s čímkoliv poradit, můžete se zeptat Anety, naší virtuální asistentky. Pracuje non-stop a ráda vám pomůže.