Zabezpečení karet virtuální asistentkou
Pokud jste si pomocí naší virtuální asistentky Anety nechali uzamknout své karty, řekneme vám, jak dále postupovat.
Pokud jste si pomocí naší virtuální asistentky Anety nechali uzamknout své karty, řekneme vám, jak dále postupovat.
V případě, že jste si nechali na blokační lince virtuální asistentkou Anetou uzamknout kartu, děláme tak pro všechny karty, které jsou vydané na vaše jméno.
Pokud jste si automatickou blokací zamkli i karty, které chcete nadále používat, lehce si je odemknete ve svém internetovém bankovnictví. Kliknete na Účty a karty / Karty k účtu. Tam u konkrétní karty uvidíte možnost Odemknout kartu.
Jestli jste ji ztratili, někdo vám ji ukrad nebo máte podezření, že ji mohl mít v ruce někdo cizí, doporučujeme kartu znovu neodemykat. Namísto toho si vydejte kartu náhradní, kterou od nás máte zdarma. To zvládnete ve svém internetovém bankovnictví v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Nabídka služeb — Náhradní karta.
Když kartu nebo nálepku odemykáte, budete s ní moci platit na internetu až následující pracovní den po 12. hodině. Jde o bezpečnostní opatření. Platby u obchodníka, vklady i výběry z bankomatu budou funkční okamžitě.
V případě, že si budete žádat o náhradní kartu, je dobré vědět, jak to chodí s jejím doručením.
Jestli si budete potřebovat vybrat hotovost bez karty, mrkněte na Výběr a vklad peněz.
Pokud využíváte také placení mobilem, přijdou vám vhod návody na Google Pay a Apple Pay.