Zabezpečení karet virtuální asistentkou

Pokud jste si pomocí naší virtuální asistentky Anety nechali uzamknout své karty, řekneme vám, jak dále postupovat.

V případě, že jste si nechali na blokační lince virtuální asistentkou Anetou uzamknout kartu, děláme tak pro všechny karty, které jsou vydané na vaše jméno.

Pokud jste si automatickou blokací zamkli i karty, které chcete nadále používat, lehce si je odemknete ve svém internetovém bankovnictví. Kliknete na Účty a karty / Karty k účtu. Tam u konkrétní karty uvidíte možnost Odemknout kartu.

A co se správně zamknutou kartou?

Jestli jste ji ztratili, někdo vám ji ukrad nebo máte podezření, že ji mohl mít v ruce někdo cizí, doporučujeme kartu znovu neodemykat. Namísto toho si vydejte kartu náhradní, kterou od nás máte zdarma. To zvládnete ve svém internetovém bankovnictví v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Nabídka služeb — Náhradní karta.

Používání karty po odemknutí

Když kartu nebo nálepku odemykáte, budete s ní moci platit na internetu až následující pracovní den po 12. hodině. Jde o bezpečnostní opatření. Platby u obchodníka, vklady i výběry z bankomatu budou funkční okamžitě.

Co by se vám mohlo hodit

V případě, že si budete žádat o náhradní kartu, je dobré vědět, jak to chodí s jejím doručením.

Jestli si budete potřebovat vybrat hotovost bez karty, mrkněte na Výběr a vklad peněz.

Pokud využíváte také placení mobilem, přijdou vám vhod návody na Google PayApple Pay.

Poradna