Více informací a tipů, jak vypadají různá předplatná naleznete v tomto návodu.
Na začátek je třeba říct, že platbu, která už jednou proběhla, zrušit nemůžeme. A to ani tu, která ještě nebyla zaúčtována. Je potřeba počkat, jestli si peníze obchodník zaúčtuje nebo ne. Pokud ano, pak doporučujeme kontaktovat přímo daného obchodníka a domluvit se s ním na možnosti vrácení peněz.
Když si obchodník peníze nezaúčtuje, zůstane částka ve výši platby v blokaci 8 dní, nebo 30 dní v případě předautorizace nebo výběru z bankomatu. Poté částku blokovanou na vašem účtu automaticky uvolníme.
Po zrušení karetní blokace zůstane váš aktuální zůstatek stejný, ale navýší se ale váš dostupný použitelný zůstatek. A to proto, že peníze byly pouze blokované a váš účet ve skutečnosti nikdy neopustily. Po zrušení blokace se zas jen uvolnily, abyste je mohli použít. Jestli tedy máte nastavené upozornění o pohybech na účtu, žádné vám nepřijde.
Pokud si myslíte, že opravdu nejde o předplatné, nepoznáváte uvedeného obchodníka, nebo jste platbu neprovedli vy ani nikdo další z vaší rodiny, kartu pro jistotu ihned zamkněte a vydejte si náhradní. Jakmile to uděláte, zastavte se prosím za námi na pobočku nebo zavolejte. Společně se na vše podíváme a platbu společně prověříme.