Při platbě kartou na internetu, která vyžaduje silné ověření, vás po posledním kroku nákupu automaticky přesměrujeme na naši potvrzovací obrazovku a zároveň vám pošleme kód v SMS. Obvykle k tomu dochází po zadání údajů z karty. Na potvrzovací obrazovce pak zadáte své heslo do internetového bankovnictví a kód z SMS a máte hotovo.
Potvrzovací obrazovky se nemusíte bát. Vysoké zabezpečení poznáte podle zámečku v adresním poli.
Pak budete potvrzovat heslem do svého internetového bankovnictví a kódem z SMS. Zvažte ale mnohem pohodlnější a rychlejší potvrzování v aplikaci. Jak si ho nastavíte, zjistíte v návodu Změna způsobu potvrzování k účtu.
Jestli jste kartu vydali někomu dalšímu a nedali jste mu dispoziční práva k účtu, pak tento člověk nemůže mít ani mobilní aplikaci, ani internetové bankovnictví. Od 9. dubna 2021 tak nemůže potvrzovat platby kartou na internetu. Mrkněte na návod Disponent a držitel, kde se dozvíte, jak mu práva nastavit.
Více než osmdesát procent našich klientů, kteří mají platební kartu a mohou s ní platit na internetu, aplikaci My Air mají. A jejich počet stále roste.
Naprostá většina z vás si jednoduché bankování v aplikaci oblíbila. A my vám dál chceme nabízet právě taková řešení, která jsou jednoduchá na obsluhu, bezpečná, a zároveň v nich vidíme budoucnost. To podle nás ePIN nesplňuje. Nabídnout dnes řešení, které od klienta vyžaduje zapamatovat si další číselný kód, vnímáme jako krok zpátky. Zkušenosti ze zahraničí, kde ePIN zavedli, navíc ukazují, že s ním klienti mají často potíže a velkou část plateb nedokončí.
Protože máme pohodlné řešení, která nezatěžuje vaši paměť, i bezpečné náhradní řešení pro klienty bez aplikace, rozhodli jsme se ePINu úplně vyhnout.