Potvrzení o platbě

Pokud potřebujete potvrzení o proběhlé platbě, získáte ho z pohodlí domova ve svém bankovnictví.

Potvrzení o platbě si vystavíte snadno v internetovém bankovnictví.

  1. Klikněte na Účty a karty (1) a poté na Historie plateb (2). Rozklikněte si detail platby (3), ke které chcete potvrzení vystavit.
  2. V části Vyberte akci uvidíte možnost poslat si potvrzení o platbě (4).

Pro vystavení potvrzení o platbě kartou je nejdříve nutné, aby byla platba zaúčtovaná. Jak to poznáte, zjistíte v návodu Jak probíhá platba kartou.

Potvrzení vám zpravidla pošleme do 10 minut na váš mail, který u nás máte vedený, a také jako zprávu do bankovnictví.

Pokud si budete přát potvrzení ze svého už zrušeného účtu nebo v angličtině, stačí, když nám to napíšete zprávou ze svého internetového bankovnictví, mobilní aplikace nebo na mail info@airbank.cz. Ve zprávě nám také prosím napište číslo účtu, ze kterého a na který jste platbu posílali, částku a datum provedení. Pokud se jednalo o platbu kartou, napište nám poslední 4 čísla karty, ze které platba proběhla.

Dále si také můžete vystavit potvrzení, že u nás máte nastavený trvalý příkaz, inkaso nebo SIPO, a to v internetovém bankovnictví.

Trvalý příkaz

  1. Pro potvrzení o nastaveném trvalém příkazu klikněte na Placení (1) a vlevo na Trvalé příkazy (2). Poté si zvolte nastavený trvalý příkaz (3).
  2. Na jeho detailu dole klikněte na Uložit jako PDF (4).

Inkaso nebo SIPO

  1. V případě, že chcete potvrzení o nastaveném inkasu nebo SIPO, přejděte do části Placení (1) a vlevo klikněte na Inkasa a SIPO (2). Poté vyberte Inkasa (3) nebo SIPO a otevřete si detail nastaveného příkazu (4).
  2. Dole na stránce opět zvolte Uložit jako PDF (5).

Jestli však stojíte o potvrzení konkrétní platby, která už odešla jako pravidelná, požádáte o něj přímo v internetovém bankovnictví podle postupu na začátku tohoto návodu.

Přímo na detailu inkasa si také můžete zatrhnout, že chcete mailem dostávat potvrzení o každé platbě, která v rámci inkasa odejde.

Poradna