Potvrzení o platbě

Pokud potřebujete potvrzení o proběhlé platbě, získáte ho z pohodlí domova ve svém bankovnictví.

Potvrzení o platbě si vystavíte snadno v internetovém bankovnictví v části Účty a karty / Historie plateb. Rozklikněte si detail platby. Tam už uvidíte možnost poslat si potvrzení o platbě.

Pro vystavení potvrzení o platbě kartou je nejdříve nutné, aby byla platba zaúčtovaná. Jak to poznáte, zjistíte v návodu Jak probíhá platba kartou.

Potvrzení vám zpravidla pošleme do 10 minut na váš mail, který u nás máte vedený, a také jako zprávu do bankovnictví.

Pokud si budete přát potvrzení ze svého už zrušeného účtu nebo v angličtině, stačí, když nám to napíšete zprávou ze svého internetového bankovnictví, mobilní aplikace nebo na mail info@airbank.cz. Ve zprávě nám také prosím napište číslo účtu, ze kterého a na který jste platbu posílali, částku a datum provedení. Pokud se jednalo o platbu kartou, napište nám poslední 4 čísla karty, ze které platba proběhla.

Také si můžete vystavit potvrzení, že u nás máte nastavený trvalý příkaz, inkaso nebo SIPO, a to v internetovém bankovnictví v části Placení / Trvalé příkazy. K inkasu a SIPO zase přes Placení / Inkasa a SIPO. Příkaz rozkliknete a dole zvolíte Uložit jako PDF.

Jestli však stojíte o potvrzení konkrétní platby, která už odešla jako pravidelná, požádáte o něj přímo v internetovém bankovnictví podle postupu na začátku tohoto návodu.

Přímo na detailu inkasa si také můžete zatrhnout, že chcete mailem dostávat potvrzení o každé platbě, která v rámci inkasa odejde.

Poradna