Potvrzení o platbě
Pokud potřebujete potvrzení o proběhlé platbě, získáte ho z pohodlí domova ve svém bankovnictví.
Pokud potřebujete potvrzení o proběhlé platbě, získáte ho z pohodlí domova ve svém bankovnictví.
Potvrzení o platbě si vystavíte snadno v internetovém bankovnictví.
Pro vystavení potvrzení o platbě kartou je nejdříve nutné, aby byla platba zaúčtovaná. Jak to poznáte, zjistíte v návodu Jak probíhá platba kartou.
Potvrzení vám zpravidla pošleme do 10 minut na váš mail, který u nás máte vedený, a také jako zprávu do bankovnictví.
Pokud si budete přát potvrzení ze svého už zrušeného účtu nebo v angličtině, stačí, když nám to napíšete zprávou ze svého internetového bankovnictví, mobilní aplikace nebo na mail info@airbank.cz. Ve zprávě nám také prosím napište číslo účtu, ze kterého a na který jste platbu posílali, částku a datum provedení. Pokud se jednalo o platbu kartou, napište nám poslední 4 čísla karty, ze které platba proběhla.
Dále si také můžete vystavit potvrzení, že u nás máte nastavený trvalý příkaz, inkaso nebo SIPO, a to v internetovém bankovnictví.
Jestli však stojíte o potvrzení konkrétní platby, která už odešla jako pravidelná, požádáte o něj přímo v internetovém bankovnictví podle postupu na začátku tohoto návodu.
Přímo na detailu inkasa si také můžete zatrhnout, že chcete mailem dostávat potvrzení o každé platbě, která v rámci inkasa odejde.