Odměny za placení

Plaťte naší kartou a nechte se odměňovat u vybraných obchodníků.

Díky Odměnám za placení můžete ušetřit, a to nejen v klasických obchodech, ale také e-shopech.

Stačí, když:

  • budete mít spárovanou mobilní aplikaci My Air,
  • před nákupem si zapnete odměnu, kterou chcete využít,
  • pozorně si přečtete podmínky pro uplatnění odměny,
  • zaplatíte za nákup platební kartou, nálepkou nebo mobilem.

Odměny za placení najdete jen v mobilní aplikaci. Tam si v dolní liště v části Odměny můžete vybrat hned ze tří možností: nechat si část peněz z nákupu vrátit zpět na účet, dostat okamžitou slevu díky kuponu a získat dárek. Ušetřenou částku a podmínky každé nabídky vidíte přímo v aplikaci.

Pokud chce Odměny za placení využívat i disponent, musí ve své mobilní aplikaci zapnout nabídky, být držitelem karty a zaplatit svou kartou. Odměny pak připíšeme na účet, ke kterému je karta vydaná.

Odměna za nákup přes odkaz

Máte zálusk na odměnu, kterou získáte při nákupu přes odkaz? Nezapomeňte si ji před nákupem zapnout. Potom stačí splnit podmínky a kliknutím na odkaz přejít do e-shopu obchodníka. Tam vám pak radíme s nákupem zbytečně neotálet. Při nákupu přes internet nemusíte čekající odměnu v aplikaci hned vidět.

Zobrazení nároku na odměnu v aplikaci

Nárok na odměnu najdete v mobilní aplikaci v záložce Odměny — Vaše odměny — Přehled. Běžně ho uvidíte nejpozději 5 dní po zaúčtování platby, někdy to ale může trvat i déle. Je dobré vědět, že u Bookingu je lhůta delší. Přiznání odměny uvidíte v aplikaci do 2 měsíců od ukončení ubytování.

Když se vám v aplikaci odměna objeví a zase zmizí, znamená to, že jste nesplnili podmínky pro její vyplacení. Nárok na odměnu, kterou vám obchodník vyplatil, ztrácíte i v případě, že zakoupené zboží vrátíte nebo reklamujete. Obchodník má pak nárok si odměnu zase zpětně odečíst a může nás o to požádat klidně i po několika měsících.

Jestli odměnu na účtu po lhůtě pro vyplacení nemáte, ačkoliv jste si jistí, že jste splnili všechny podmínky pro její vyplacení a zboží jste nevrátili ani nereklamovali, dejte nám vědět. Společně se na to podíváme a vše vyřešíme. Stačí, když nám napíšete zprávu z internetového nebo mobilního bankovnictví.

Kdy dochází k vyplacení odměny

Když vám vracíme peníze z nákupu, děláme to tak, že na konci každého měsíce všechny odměny sečteme a do 10. dne následujícího měsíce vám je připíšeme na účet. To znamená, že vám peníze na účet nepřijdou hned po nákupu, ale až v dalším měsíci.

Více informací se dozvíte v podmínkách Odměn za placení.

Co by se vám mohlo hodit

Pokud mobilní aplikaci ještě nemáte, lehce si ji spárujete podle tohoto návodu.

Poradna