Nejčastějším důvodem, proč nemůžeme platbu inkasa provést, je nedostatečný zůstatek na účtu, na kterém máte inkaso nastavené. Dalším důvodem může být nedostatečný limit inkasa. Někdy se může také stát, že si inkasní společnost požádá o peníze z jiného účtu, než pro který máte inkaso nastavené, nebo svolení k inkasu nemáte nastavené vůbec, a proto platbu provést nemůžeme.
V internetovém bankovnictví | nebo v mobilní aplikaci |
Placení / Nezpracované / Nevyřízená inkasa | V Chytrém přehledu zvolte svůj běžný účet a následně Přehled plateb — Nevyřízená inkasa Položku nevyřízená inkasa v aplikaci uvidíte, pouze pokud nějaká skutečně máte. |
V internetovém bankovnictví | nebo v mobilní aplikaci |
Placení / Nezpracované / Neúspěšné úhrady | Menu / Platby a karty / Neúspěšné platby Je důležité říct, že položka Neúspěšné úhrady se vám v menu ukáže, jen pokud nějaké takové platby na účtu skutečně máte. |
V internetovém bankovnictví | nebo v mobilní aplikaci |
Placení / Inkasa a SIPO / Inkasa | Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Inkasa |
V internetovém bankovnictví |
Nastavení / Obecné / Posílání upozornění Hodí se vědět, že mobilní aplikace tuto možnost zatím neumí. |