Neodešel mi trvalý příkaz

Nejčastěji k tomu dochází z důvodu nedostatečného zůstatku na účtu, ke kterému máte trvalý příkaz nastavený. Důvodem ale také může být vypršení platnosti nastaveného příkazu. Je také možné, že trvalý příkaz nastavený nemáte.

Trvalý příkaz, který se nám nepodaří provést, na vás bude následujících 5 pracovních dní čekat:

V internetovém bankovnictví
nebo v mobilní aplikaci
Placení / Nezpracované / Úhrady ve zpracování

Na Chytrém přehledu kliknete na svůj Běžný účet a dále zvolíte Platby ve zpracování.

Položku Platby ve zpracování na přehledu účtu najdete až ve chvíli, kdy takové platby skutečně máte.

Pokud do 5 pracovních dní od prvního pokusu o odeslání příkazu, dostatečně navýšíte zůstatek, tak se platba automaticky odešle. Jestli to ale nestihnete, je potřeba abyste platbu provedli jednorázově.

Neúspěšnou úhradu, kterou zrušíme, najdete:

V internetovém bankovnictví
nebo v mobilní aplikaci
Placení / Nezpracované / Neúspěšné úhrady

Na Chytrém přehledu kliknete na svůj Běžný účet a dále zvolíte možnost Hledat.

Ve vyhledávání pak zvolíte stav Neúspěšná.

Všechny své trvalé příkazy najdete:

V internetovém bankovnictví
nebo v mobilní aplikaci
Placení / Trvalé příkazy

Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Trvalé platby

Poradna