Vyzkoušet můžete těchto pár ověřených fíglů:
- zkontrolujte si, že všechny údaje karty zadáváte správně a bez překlepů,
- podívejte se, jestli vám zbývá k čerpání dostatečný limit pro platby na internetu,
- v bankovnictví si ověřte, že máte nastavený způsob potvrzování,
- po aktivaci karty, nebo po jejím odblokování, vám půjde platit na internetu až následující pracovní den po 12. hodině,
- pro dokončení platby musí dojít k návratu na stránky obchodníka. Pokud vás platební brána nepřesměruje automaticky, stačí kliknout na tlačítko pro přesměrování,
- zkuste zaplatit ještě jednou, možná se jen přerušilo spojení s platební bránou.
Pokud jste vše zkontrolovali, je to v pořádku, a přesto se nedaří zaplatit, dejte nám vědět zprávou ze svého internetového bankovnictví nebo na mail info@airbank.cz.