Některé věci zatím nejde vyřešit jen přes internetové bankovnictví nebo mobilní aplikaci. Těch, kvůli kterým potřebujeme, abyste přišli na pobočku, je ale opravdu jen pár:
- Když přijdete o svůj telefon i se SIM kartou s vaším původním číslem a budete si potřebovat nastavit nové telefonní číslo.
- Jestli si nutně potřebujete vybrat peníze bez platební karty a potřebujete od nás vkladový nebo výběrový kód.
- Valnou většinu našich vkladomatů najdete na našich pobočkách. Pár z nich se ale nachází i mimo pobočky.
- Pokud řešíte dědictví a chceme vidět rozhodnutí soudu.
- U některých žádostí o kontokorent, půjčku nebo hypotéku, když vás k tomu v žádosti vyzveme.
- Pokud budete chtít provést platbu nad 5 milionů korun.
Může se stát, že ve výjimečných případech bude třeba, abyste navštívili pobočku i mimo výše uvedené situace. Pokud byste potřebovali poradit, napište nám zprávu a vše společně vyřešíme.