Jak na propojení aplikací třetích stran?

Aplikace třetí strany je aplikace, která poskytuje informace o službách Air Bank, nicméně jejím autorem nejsme my, ale jiný vývojář. Právě tento vývojář je tou třetí stranou. Svůj účet tak můžete jednoduše propojit s jinou aplikací a například tak jejím prostřednictvím nahlížet na zůstatek nebo posílat platby.

Jak aplikaci třetí strany propojím?

Pokud to aplikace třetí strany umožňuje, připojíte ji k účtu přímo v ní. Z naší strany to nedokážeme.

Co když propojení nefunguje?

Pokud vás propojení s jinou aplikací zlobí, pokuste se je zrušit a aplikaci propojit znovu. Jestli to nepomůže, obraťte se prosím na vývojáře dané aplikace.

Jak propojení zruším?

Veškerá svá propojení můžete kdykoliv zkontrolovat a případně zrušit:

V internetovém bankovnictví

Nastavení / Aplikace / Aplikace třetích stran — Odebrat aplikaci

V mobilní aplikaci tuto možnost zatím nenajdete.

Je to bezpečné?

Jako banka si nemůžeme dovolit udělat nic, co by představovalo nějaké riziko. K používání aplikace třetí strany vás navíc nenutíme. Jestli aplikaci třetí strany budete používat a jestli jí dovolíte přístup ke svým účtům, je jen a jen na vás. Je to pro vás pouze možnost, nikoli nutnost.

Každý vývojář, který chce nabídnout aplikaci přistupující k datům našich klientů, navíc potřebuje povolení od České národní banky. Než s jakýmkoliv vývojářem začneme spolupracovat, důkladně si ho proklepneme.

Více k bezpečnosti a spoustě dalšímu, co by vás ještě mohlo zajímat, jsme přehledně vypsali na našich stránkách.

Poradna