Heslo do mobilní aplikace
Heslo si volíte už při spárování mobilní aplikace s internetovým bankovnictvím. Nejčastěji se jedná o šestimístnou číselnou kombinaci. Pokud vám současné heslo nevyhovuje, můžete si ho jednoduše změnit.
Heslo si volíte už při spárování mobilní aplikace s internetovým bankovnictvím. Nejčastěji se jedná o šestimístnou číselnou kombinaci. Pokud vám současné heslo nevyhovuje, můžete si ho jednoduše změnit.
Heslo jde změnit pouze v mobilní aplikaci. V internetovém bankovnictví možnost zobrazení ani změna hesla není, můžete jen změnit způsob potvrzování nebo aplikaci zcela odebrat a znovu přidat. Jak na to, najdete níže.
Jestli používáte mobilní aplikaci pro potvrzování akcí v internetovém bankovnictví, tak vás vyzveme ke změně způsobu potvrzování. A to na potvrzování formou SMS. Jde o nezbytný krok, abyste si později mohli propojit bankovnictví s novou aplikací.
Pokud však aplikaci k podepisování v internetovém bankovnictví nepoužíváte, potvrďte, že si ji přejete odebrat. Následně stačí jen aplikaci opětovně propojit s účtem. Zvládnete to podle návodu Spárování mobilní aplikace. Aby bylo propojování úspěšné, je třeba mít telefon nebo tablet připojené k internetu.
Nové heslo si dobře zapamatujte i v případě, že máte nastavené odemykání a potvrzování otiskem prstu. A to pro případ, že by byly s otiskem prstů nějaké problémy. Jakmile nové heslo zadáte, mobilní aplikace se spustí a můžete ji začít používat.
Pokud jste tak dlouho zadávali chybné heslo, až jste si svou mobilní aplikaci zablokovali, nevěšte hlavu, snadno si ji sami zase odblokujete.