Heslo do mobilní aplikace

Heslo si volíte už při spárování mobilní aplikace s internetovým bankovnictvím. Nejčastěji se jedná o šestimístnou číselnou kombinaci. Pokud vám současné heslo nevyhovuje, můžete si ho jednoduše změnit.

Heslo jde změnit pouze v mobilní aplikaci. V internetovém bankovnictví možnost zobrazení ani změna hesla není, můžete jen změnit způsob potvrzování nebo aplikaci zcela odebrat a znovu přidat. Jak na to, najdete níže.

  1. V internetovém bankovnictví kliknete na Nastavení (1), vlevo poté na Aplikace (2)Správa zařízení (3). Ocitnete se v přehledu všech propojených aplikací. Tam u konkrétní aplikace po pravé straně uvidíte křížek (4), který slouží pro odebrání dané aplikace.
  2. Poté už jen odebrání aplikace potvrdíte (5).

Jestli používáte mobilní aplikaci pro potvrzování akcí v internetovém bankovnictví, tak vás vyzveme ke změně způsobu potvrzování. A to na potvrzování formou SMS. Jde o nezbytný krok, abyste si později mohli propojit bankovnictví s novou aplikací.

Pokud však aplikaci k podepisování v internetovém bankovnictví nepoužíváte, potvrďte, že si ji přejete odebrat. Následně stačí jen aplikaci opětovně propojit s účtem. Zvládnete to podle návodu Spárování mobilní aplikace. Aby bylo propojování úspěšné, je třeba mít telefon nebo tablet připojené k internetu.

Nové heslo si dobře zapamatujte i v případě, že máte nastavené odemykání a potvrzování otiskem prstu. A to pro případ, že by byly s otiskem prstů nějaké problémy. Jakmile nové heslo zadáte, mobilní aplikace se spustí a můžete ji začít používat.

Co by se vám mohlo hodit

Pokud jste tak dlouho zadávali chybné heslo, až jste si svou mobilní aplikaci zablokovali, nevěšte hlavu, snadno si ji sami zase odblokujete.

Poradna