Doručení karty
Jestli jste si vydávali kartu, určitě vás zajímá, kdy dorazí. Na termíny doručení se společně podíváme níže.
Jestli jste si vydávali kartu, určitě vás zajímá, kdy dorazí. Na termíny doručení se společně podíváme níže.
Nová nebo náhradní karta vám dorazí na adresu, kterou uvedete v žádosti. Doručíme vám ji většinou do 6, nejpozději však do 14 dnů. Nezapomeňte si zkontrolovat, že jste žádost o novou nebo náhradní kartu skutečně dokončili a nečeká na podpis v rozpracovaných žádostech ve vašem bankovnictví.
Jakmile žádost dokončíte, můžete si kartu nahrát pro placení do Google Pay nebo Apple Pay. Nemusíte čekat, než vám dorazí karta plastová. Díky tomu tak můžete platit v obchodech a vybírat z bankomatů, i když ještě kartu nemáte fyzicky u sebe.
Obnovená karta opět přijde na adresu, kterou u nás máte vedenou jako korespondenční, a to začátkem měsíce, ve kterém končí platnost té předchozí. Na pobočce ji vyzvednout nelze. Platnost karty najdete uvedenou přímo na ní.
V případě, že se vaše korespondenční adresa změnila a brzy končí platnost vaší karty, neváhejte si adresu upravit. Změnu je potřeba provést do 15. dne v měsíci předcházejícímu konci platnosti karty. Pokud tedy například platnost vaší karty končí v srpnu, změnu adresy je potřeba provést do 15. července. V opačném případě karta poputuje na nesprávnou adresu.
V případě, že jsme kartu už odeslali na nesprávnou adresu, je potřeba počkat, než se k nám karta vrátí. Poté vám ji rádi přepošleme na adresu, kterou si zvolíte. Nebo si můžete zdarma vydat kartu náhradní.
Pokud jste pouze držitel karty, vyřeší za vás tuto situaci pouze majitel účtu.
Jestli se k nám karta nebo nálepka vrátí jako nedoručená, dáme vám o tom vědět zprávou do internetového bankovnictví a mobilní aplikace.
Na zprávu prosím neodpovídejte, ale v internetovém bankovnictví klikněte na zelené tlačítko Zadám adresu pro doručení (1) a vyplňte adresu, na kterou si kartu přejete poslat. Jen tak můžeme kartu odeslat znovu.
Pokud zprávu nenajdete, můžete o přeposlání požádat v internetovém bankovnictví. Jděte na Účty a karty / Karty k účtu, a u karty pak vyberete Přeposlat vrácenou kartu.
Může se ale stát, že se k nám karta nebo nálepka ani nevrátí a někde cestou se zatoulá. Nemusíte mít obavy, kartu nebo nálepku posíláme vždy neaktivní, nikdo ji tedy nemůže zneužít.
Jestli už uplynulo 14 dní a nedorazila vám od nás ani karta, ani zpráva do internetového bankovnictví o vrácení karty nebo nálepky, stačí, když si vydáte kartu náhradní.
Aby se k vám karta včas s v pořádku dostala, je potřeba mít dobře označený zvonek i schránku.
Jak si vyberete peníze i v případě, že nevlastníte telefon s podporou NFC, se dozvíte v návodu v Poradně.