Co když vám bankovní identita nefunguje

Pojďme se podívat na důvody, proč vám nemusí bankovní identita fungovat, a co v tomto případě dělat.

Bankovní identita nejde zapnout

Důvodů může být více:

  • Nesplňujete některou z podmínek pro používání služby.
  • Nedokázali jsme si vás ztotožnit v základních registrech státní správy, zpravidla protože o vás nemáme aktuální údaje, zejména aktuální občanský průkaz. Proto si své údaje prosím zkontrolujte a pošlete nám oboustrannou kopii svého občanského průkazu.
  • Pokud jste nám teprve nedávno oznámili změnu osobních údajů nebo nám poslali nový doklad totožnosti, pro vydání bankovní identity může být ještě potřeba v nastavení bankovní identity v mobilním nebo internetovém bankovnictví zvolit u povolení služby možnost „Zkusit znovu“. Obratem se pokusíme vám zaregistrovat prostředky pro elektronickou identifikaci s novými údaji a vše by mělo začít fungovat.

Bankovní identitu máte zapnutou, ale nefunguje vám

  • Bankovní identitu zkuste vypnout, vyčkat alespoň 10 vteřin a následně ji znovu zapnout.
  • Přepněte si potvrzování z mobilní aplikace na SMS zprávy a následně zpět na mobilní aplikaci.
  • Pokud na vás vyskočila hláška s chybou, zkopírujte celé její znění včetně přesného času a napište nám.
Poradna