Nedokázali jsme si vás ztotožnit v základních registrech státní správy, zpravidla protože o vás nemáme aktuální údaje, zejména aktuální občanský průkaz.
Pokud jste nám teprve nedávno oznámili změnu osobních údajů nebo nám poslali nový doklad totožnosti, pro vydání bankovní identity může být ještě potřeba v nastavení bankovní identity v mobilním nebo internetovém bankovnictví zvolit u povolení služby možnost „Zkusit znovu“. Obratem se pokusíme vám zaregistrovat prostředky pro elektronickou identifikaci s novými údaji a vše by mělo začít fungovat.
Bankovní identitu mám zapnutou, ale nefunguje mi
Bankovní identitu zkuste vypnout, vyčkat alespoň 10 vteřin a následně ji znovu zapnout.
Přepněte si potvrzování z mobilní aplikace na SMS zprávy a následně zpět na mobilní aplikaci.
Pokud na vás vyskočila hláška s chybou, zkopírujte celé její znění včetně přesného času a napište nám.