Virtuální asistentku Anetu najdete na našich webových stránkách vpravo dole. V internetovém bankovnictví na počítači ji nenajdete. Takže pokud budete chtít využít navigaci Anety v internetovém bankovnictví, je třeba si ji otevřít ve druhém okně prohlížeče.
Ke komunikaci můžete využívat nejen psaní, ale také tlačítka, která najdete skoro pod každou Anetinou odpovědí. Tlačítka jsou spolehlivou a rychlou volbou, díky níž se hned dostanete na otázky spojené s tématem, které zrovna řešíte.
S Anetou si můžete psát nejen o bankovních věcech, ale také třeba o její oblíbené barvě nebo hudbě. Pro odlehčení vám ráda řekne i pár vtipů a zajímavostí. A pokud se na to cítíte, můžete si s ní dát i kvíz.
Otázky Anetě prosím pokládejte krátkou větou a vždy pouze na jedno téma. Pokud budete psát složitěji, nemusela by vám umět odpovědět. Dělejte to proto stejně, jako když něco hledáte v internetovém vyhledávači. Tedy napište, co chcete udělat a s čím.
Pokud vás například zajímá, kde si zobrazíte PIN, zeptejte se Anety jednoduše a krátkou větou: „Jak si zobrazím PIN?“
Aneta vám odpoví a nabídne vám tlačítka, která by se vám mohla hodit.
Jestli vás Aneta odkáže na nějaký návod nebo jinou část našich stránek a otevřené okénko chatu by vám překáželo, neváhejte ho minimalizovat. To uděláte ťuknutím na šipku dolů v pravém rohu chatu. Počítejte ale s tím, že po delší době nečinnosti se chat sám ukončí.
Když Anetu rovnou zavřete křížkem, z obrazovky úplně zmizí a už nebudete moci pokračovat v předešlé konverzaci. Znovu ji pak otevřete v zápatí našich stránek, tedy úplně dole na jejich konci.
Chcete nám sdělit názor na Anetu nebo předat podnět k jejímu zlepšení? Hurá do toho! Stačí Anetě napsat: „Chci tě ohodnotit“ a ona vám nabídne možnost hodnocení.
Ještě by se vám mohlo hodit, podívat se na to, jak funguje Aneta v naší aplikaci, nebo na telefonní lince.